Používáme cookies, abychom zlepšili vaše zkušenosti s naší stránkou. Abychom vyhověli novému e-Privacy nařízení, musíme vás požádat o souhlas s nastavením souborů cookie. Zjistěte více

Povolit soubory cookie

Zaplaťte svou objednávku do 23.11. a garantujeme doručení zdarma do 2-3 týdnů. Infolinka je v provozu Po-Pá od 8 do 13 hod.   

FAQ

Informace o doručení/objednávkách
Kolik stojí doručení?
Nabízíme BEZPLATNÉ doručení po celé České republice, z naší továrny až do vašeho pokoje.
Mohu změnit doručovací adresu?
Ano – stačí nás kontaktovat e-mailem a my vše zařídíme za vás. Pokud nás kontaktujete poté, co již byla vaše objednávka odeslána, mohou vám vzniknout dodatečné náklady na doručení, protože zboží bude nutné vrátit do našeho skladu a zarezervovat nové doručení, a proto to může být klasifikováno jako opětovné doručení a mohou být účtovány nové poplatky za doručení.
Můžete odvézt můj starý nábytek?
Tuto službu bohužel zatím nenabízíme, proto se ujistěte, že máte doma dostatek místa pro váš nový nábytek, aby jej bylo možné po dodání smontovat na správném místě.
Nabízíte službu složení nábytku a odvozu obalových materiálů?
Nábytek bohužel nemontujeme, nicméně většina našeho nábytku potřebuje pouze připevnění nohou – více informací naleznete na stránkách jednotlivých produktů. Náš doručovací tým rovněž neodváží obalový materiál. Pokud se stane, že budete muset zboží vrátit, vše musí být znovu zabaleno do původního obalu, proto si jej uschovejte, dokud si nebudete jisti, že jste s nákupem spokojeni
Mohu pozměnit/opozdit datum doručení objednávky?

Jakmile zadáte svou objednávku, nemůžeme výrobu zdržet, ale je možné, že naše doručovací společnost posune termín doručení objednávky. Pokud to však bude déle než 3 týdny, budou vám účtovány poplatky za skladování, jak je popsáno níže:

Až 3 týdny po plánovaném datu doručení

bez doplatku

3-6 týdnů po plánovaném datu doručení

1500 Kč za položku

Více než 6 týdnů po plánovaném datu doručení

600 Kč za týden, za položku

3 měsíce a více po plánovaném datu doručení

vaše objednávka bude stornována a již nebudete mít nárok na vrácení peněz

Doručovací společnost vám nabídne výběr termínů a pokusí se vyhovět vašim požadavkům na datum doručení.
Bude mi objednávka doručena ve stanoveném čase?
Naprostá většina našich objednávek je expedována v souladu s našimi odhadovanými termíny.
Mohu obdržet svou objednávku rychleji, než je uvedeno na webových stránkách?
Protože veškerý náš nábytek vyrábíme na zakázku a máme přísný výrobní program, nemůžeme vyrábět rychleji, než je uvedeno.
Jsou platební údaje, které poskytujete našemu obchodu, uchovány v bezpečí?
Ano, jsou. Online bezpečnost je pro nás nesmírně důležitá a můžete si být jisti, že je to naše priorita.
Vystavujeme daňové doklady?
Ano, ale můžeme je vydat až po obdržení zásilky. Pokud potřebujete daňový doklad, pošlete nám e-mailovou žádost na adresu [email protected] a my vám ji zašleme.
Je možné zažádat si o vrácení daní za nábytek koupený ve vaší prodejně?
Náš obchod SLF24.com/cz nefunguje jako maloobchodní prodejce. V důsledku toho není možné odečíst DPH z produktů zakoupených na našem webu.
Je možné platit na dobírku nebo šekem?
Bohužel nepřijímáme platby šekem. Nepodporujeme ani možnost platby na dobírku.
Je možné zadat objednávku telefonicky?
Objednávky je možné provádět pouze přes webové stránky obchodu. Telefonické objednávky nepřijímáme. Pokud máte problém s objednávkou, neváhejte nás kontaktovat. Pomůžeme vám projít celým procesem objednávky krok za krokem.
Dodací lhůta objednávky – jak dlouho musíte čekat na svůj vysněný nábytek?
Na webových stránkách našeho obchodu uvádíme předpokládaný čas dokončení každé objednávky. Snažíme se, aby uvedený čas byl reálně proveditelný a odpovídal vašim očekáváním. Pokud se chcete dozvědět více o dodávkách, zkontrolujte informace o doručení.
Jsou vaše data zabezpečená?
Online bezpečnost je pro nás nesmírně důležitá a můžete si být jisti, že je naší prioritou. Údaje, které nám poskytnete, používáme pouze za účelem zjištění, co vás nejvíce zajímá a jaké produkty preferujete. Prostřednictvím toho vám chceme nabídnout nejlepší možnou kvalitu produktů.
Chtěli byste nám sdělit dodatečnou informaci ohledně doručení do vašeho domu nebo bytu?
Neváhejte nás kontaktovat. Jakékoli další informace, které mohou pomoci doručovací společnosti najít váš dům, jsou vítané. Dejte nám vědět a my se ujistíme, že doručovací společnost bude mít veškeré potřebné údaje.
Kdy se dozvím skutečné datum doručení?
Přepravní společnost vás bude kontaktovat několik dní před předpokládaným termínem doručení, aby se s vámi domluvila na termínu doručení. Poskytne vám výběr termínů, které budou vyhovovat vám a vašemu rozvrhu. Jakmile potvrdíte datum, bude vás kontaktovat den před doručením s přibližným časovým úsekem.
Chcete znát stav vaší objednávky?
Zašleme vám odkaz e-mailem na sledování stavu vaší objednávky (přibližně 3–5 dní po zadání objednávky). Snažíme se vás informovat prostřednictvím e-mailu o každém kroku od objednávky k doručení zboží, ale pokud stále potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat.
Co když nebudu v den naplánovaného doručení doma?
Od naší doručovací společnosti dostanete na výběr termíny dodání, takže se nebojte, že by se objevili bez ohlášení. Proto by neměl být důvod, proč byste doma v den doručení nebyli. Pokud však kvůli nepředvídaným okolnostem nebudete v době příjezdu kurýra doma, bude vaše zásilka vrácena do skladu přepravní společnosti. S vaším souhlasem můžeme zboží odeslat znovu; mohou vám však být účtovány další poplatky za dopravu. Doporučujeme pečlivě naplánovat doručení vašeho zboží a pokud si myslíte, že by s doručením mohly být nějaké problémy, dejte nám vědět předem a my vám pomůžeme vše znovu zařídit.
Obdrželi jste produkt, ale chybí část, např. nohy.

Přeprava nábytku není jednoduchá. Snažíme se zajistit maximální bezpečnost přepravovaných produktů a nohy jsou často uloženy uvnitř kusu nábytku. Pokud je vidět zapínání na zip, pak jsou nohy skryté uvnitř.

Pokud je stále nemůžete najít, dejte vědět našemu reklamačnímu oddělení kliknutím na tento odkaz a vyplňte požadovaný formulář. Přiložte fotografie a uveďte co nejvíce podrobností, abychom mohli váš problém vyřešit.

Obdrželi jste nesprávnou objednávku? Co teď musíte udělat?
V první řadě nás prosím kontaktujte a naše zákaznické oddělení udělá vše, co je v jeho silách, aby váš problém vyřešili.
Moje objednávka dorazila poškozená – co teď?

Jakékoli poškození je v ideálním případě potřeba nahlásit ihned při doručení zboží, a pokud to není možné, pak do 24 hodin od obdržení objednávky.

Klikněte prosím na tento odkaz a vyplňte reklamační formulář. Přiložte požadované fotografie a uveďte co nejvíce podrobností, abychom mohli váš problém vyřešit.

Informace o produktu/objednávce
Je nábytek již smontovaný?
Naprostá většina našich sedacích souprav a židlí je složena kromě nohou. Je to proto, aby nedošlo k jejich poškození při přepravě. Proto je stačí jednoduše přimontovat po obdržení zboží.
Máte showroom/prodejnu?

Jsme primárně online společnost, a proto nemáme maloobchodní prodejnu v České republice.

Mohlo by se vám hodit podívat se na náš instagramový účet, na kterém se nachází spousta obrázků od našich zákazníků, které by vám mohly pomoci s výběrem:
https://www.instagram.com/slf24_nabytek/ nebo se můžete podívat na galerii obrázků od našich zákazníků: https://slf24.com/cz/my-picture/

Je možné vybrat si jakýkoliv potah nábytku nebo design nohou?
Veškerý náš nábytek je dostupný v takovém výběru látek a nohou, jak je podrobně uvedeno na stránkách jednotlivých produktů.
Mohu si nechat nábytek čalounit vlastní látkou?
V tuto chvíli dodáváme pouze nábytek vyrobený z látek uvedených na našich stránkách. Snažíme se, aby paleta barev a textur materiálů byla co nejpestřejší, aby si každý našel to, co bude vyhovovat vám a vašemu interiéru.
Poskytujete vzorky látek??
Ano, vzorníky si můžete objednat přes naše webové stránky https://samples.Slf24.com/cz. Můžete si vybrat až 6 vzorků a doručení trvá přibližně 5-7 dní od přijetí platby. Vzorky látek jsou zdarma, ale budete muset zaplatit 150 Kćpředem za náklady na doručení. Pokud se rozhodnete objednat si produkt z našeho obchodu, obdržíte kód voucheru na poplatek 150 Kč, který lze uplatnit při nákupu.
Můžete blíže vysvětlit rozdíl mezi levou a pravou rohovou pohovkou/rozkládací pohovkou?

Pravá pohovka má delší část napravo, pokud se na ni díváte zepředu. Takže když na ní sedíte, dlouhá část pohovky je po vaší levici. Levá pohovka je právě naopak.

Některé z našich pohovek jsou však univerzální, což znamená, že si můžete vybrat stranu, jakou chcete, protože pohovka je dodávána ve 2 částech, a následně ji podle toho sestavíte.

Stane se někdy, že není nějaké zboží skladem?
Jednoduše - ne, protože veškerý náš nábytek je ručně vyráběný na zakázku jen pro vás.
Vztahuje se na váš nábytek záruka?
Na veškerý náš nábytek poskytujeme záruku 12 měsíců, která se vztahuje na vše, co nezávislý specialista na opravy nábytku považuje za výrobní chybu.
Je dřevo použité na výrobu nábytku z udržitelných zdrojů?
Naši dodavatelé dřeva - které se používá na výrobu rámů a některých typů noh - mají certifikaci FSC, která nám i vám poskytuje záruku, že dřevo, které používáme, pochází z lesů obhospodařovaných udržitelným způsobem. To znamená, že každý pokácený strom je nahrazen novým. Používáme organická lepidla a ekologické laky na vodní bázi. Dřevní odpad se v továrně přeměňuje na palivo – ekologické dřevěné pelety – které se pro změnu používají k vytápění výrobního závodu a kanceláří.
Mohu dostat daňový doklad?
Ano, je možné zaslat daňový doklad, ale až poté, co vám nábytek dodáme. Pošlete nám prosím e-mailovou žádost, jakmile obdržíte pohovku, a my vám ho zašleme.
Můžete odvézt náš starý nábytek?
Bohužel to není služba, kterou jsme v současné době schopni nabídnout.
Jak mám nábytek čistit?
Všechny pokyny k čištění jsou k dispozici k nahlédnutí ve specifikaci tkaniny u každého produktu na našich webových stránkách.
Mohu si koupit jednotlivé kusy, např. polštáře/nohy?
Bohužel, tuto službu aktuálně nemůžeme nabídnout.
Můžu vám poslat fotku mého nového nábytku, abyste ji mohli zobrazit na webu?
Ano, samozřejmě. Vždy rádi vidíme náš nábytek v reálných situacích, stejně jako naši zákazníci. Stačí nám poslat obrázek na adresu [email protected] a jako poděkování vám vrátíme 300 Kč.
Informace o vrácení zboží/vrácení peněz
Můžu zrušit svou objednávku?

Samozřejmě můžete. Vzhledem k tomu, že veškerý náš čalouněný nábytek je vyráběn na zakázku, mohou vám být účtovány poplatky za zrušení nebo vrácení. Ty jsou podrobně uvedeny v tabulce níže:

 

 

Výše poplatku za vrácení/storno

Před obdržením nábytku

7denní lhůta na rozmyšlenou (od zadání objednávky)

Kdykoli do 7 dnů od zadání objednávky můžete objednávku zrušit jednoduše zasláním e-mailu. Zrušení objednávky vám potvrdíme e-mailem a obdržíte plnou náhradu.

Žádné poplatky. Obdržíte plnou náhradu za vaši objednávku včetně poplatků za doručení.

8 dní a více od zadání objednávky

Po uplynutí 7 dnů od zadání objednávky můžete objednávku stále zrušit, ale bude vám účtován poplatek za zrušení.

Obdržíte peníze za objednávku včetně poplatků za doručení, ale bude vám odečten poplatek za pozdní zrušení (až 2900 Kč za položku – další podrobnosti viz tabulka s rozpisem poplatků).

Po obdržení nábytku

Nábytek nepasuje

Před objednáním vám poskytneme všechny rozměry balení, abyste si mohli zkontrolovat, zda se nový nábytek vejde jak do vašeho domu či bytu, tak do vašeho pokoje čili zde by neměl nastat žádný problém. Je vaší odpovědností zajistit, aby jej náš tým mohl bezpečně doručit.

Obdržíte peníze za svou objednávku včetně poplatků za doručení, ale bude vám odečten poplatek za vrácení (až 4300 Kč za položku – další podrobnosti naleznete v tabulce rozpisu poplatků).

Nábytek je zničený

Pokud je to možné, měli byste na to upozornit doručovací službu v době doručení

Vyplňte prosím náš online formulář a naše specializované reklamační oddělení to vyřeší za vás.

Nábytek je vadný

Na váš nábytek se vztahuje záruka 12 měsíců, takže kdykoli zaznamenáte závadu, musíte nám ji nahlásit.

Vyplňte prosím náš online formulář a naše specializované reklamační oddělení to vyřeší za vás.

Změnili jste názor (až 14 dní po dodání nábytku)

Pokud se vám nábytek jednoduše nelíbí nebo se nehodí do vašeho interiéru. Upozorňujeme, že musí být vrácen v perfektním stavu a v původním obalu.

Obdržíte peníze za svou objednávku včetně poplatků za doručení, ale bude vám odečten poplatek za vrácení (až 4300 Kć za položku – další podrobnosti naleznete v tabulce rozpisu poplatků).

Poplatky za vrácení/zrušení objednávky

Cena produktu

Poplatek za zrušení objednávky

0 Kč -5799 Kč

1100 Kč

5800 Kč  -  11 999 Kč

2200 Kč

12 000 Kč  a více

2900 Kč

 

Cena produktu

Poplatek za vrácení

0 Kč -5799 Kč

1100 Kč

5800 Kč  -  11 999 Kč

2200 Kč

12 000 Kč  a více

2900 Kč

Vezměte prosím na vědomí, že všechna zrušení objednávek mohou být zpracována až poté, co obdržíme upozornění e-mailem na adresu [email protected]



Chci vrátit objednávku do 14 dní od doručení

Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy vy nebo vámi určená třetí strana jiná než dopravce nabude fyzického držení zboží.

Pokud chcete zboží vrátit, napište nám do 14 dnů od obdržení zásilky. Pokud zboží dorazilo poškozené nebo vadné, podívejte se na příslušnou sekci níže. Pokud jste si to jednoduše rozmysleli a zboží je v perfektním stavu, napište nám na [email protected]  nezapomeňte uvést číslo vaší objednávky a domluvíme se na vyzvednutí zboží. Podrobnosti o poplatcích za vrácení najdete v tabulce níže.

Cena produktu

Poplatek za vrácení

0 Kč -5799 Kč

1100 Kč

5800 Kč  -  11 999 Kč

2200 Kč

12 000 Kč  a více

2900 Kč

Důležitá informace: Zboží nám prosím vraťte v původním stavu a obalu s veškerým příslušenstvím a součástmi balení. Nábytek nesmí být používaný ani sestavený. Pokud nám nebude nábytek vrácen v prodejném stavu, bude to mít vliv na vaši refundaci.



Chci vrátit svou objednávku, která byla doručena před více než 14 dny
Pokud si to po uplynutí lhůty 14 dnů od doručení jednoduše rozmyslíte, nemáte již nárok na vrácení zboží. Jedinou výjimkou je, pokud je výrobek vadný. V takovém případě nás prosím kontaktujte a vyplňte reklamační formulář a přidejte fotografie závad produktu. Náš tým vám bude schopen poradit s dalším postupem.
Jak obdržím peníze zpět a jak dlouho to bude trvat?
V závislosti na způsobu platby, který jste použili, vám budou peníze za vrácený produkt vráceny stejným způsobem. Pokud jste použili platební kartu, převedeme peníze zpět na vaši kartu. Jakmile zpracujeme váš požadavek, zašleme vám potvrzení e-mailem. Vrácená částka by se měla objevit na vašem účtu přibližně do 5-7 pracovních dnů.
Vybral/a jsem si špatnou barvu a chci ji vyměnit za jinou – mohu nábytek vrátit?

Samozřejmě můžete. Nejdůležitější je nás kontaktovat do 14 dnů od data převzetí zboží. Stačí nám poslat e-mail s uvedením důvodu vrácení a nezapomeňte uvést číslo vaší objednávky. Naši konzultanti vám pomohou s výběrem správné barvy pro váš interiér a pomohou vám projít celým procesem vrácení produktu a opětovného doručení. Náklady spojené s vrácením jsou specifikovány počtem produktů a hodnotou, jak je uvedeno v tabulce níže:

Cena produktu

Poplatek za vrácení

0 Kč -5799 Kč

1100 Kč

5800 Kč  -  11 999 Kč

2200 Kč

12 000 Kč  a více

2900 Kč

Důležitá informace: Pokud je potřeba zboží vrátit, musí být v původním stavu a obalu s veškerým příslušenstvím a součástmi balení. Pohovka nesmí být používána a nesmí být smontovaná.



Moje objednávka dorazila poškozená – co mám dělat?
Naším cílem je, abyste byli se svým novým nábytkem spokojeni. Jakékoli poškození je v ideálním případě potřeba nahlásit při doručení zboží, a pokud to není možné, pak do 24 hodin od obdržení objednávky. Pokud nastal nějaký problém s objednávkou, klikněte prosím na tento odkaz a vyplňte formulář. Přiložte požadované fotografie a uveďte co nejvíce podrobností, abychom mohli váš problém vyřešit. Děkujeme.
Mohu obdržet peníze zpět na jiný bankovní účet?
Peníze vracíme vždy na stejný bankovní účet, který jste použili k platbě za objednávku v našem obchodě.
Co když se můj nábytek nevejde do mého domova/pokoje?

Žádáme, abyste si před objednávkou zkontrolovali všechny rozměry nábytku (i s balením), protože je vaší odpovědností zkontrolovat, zda se vejde do vašeho domova a vašeho pokoje, přičemž zvláštní pozornost věnujte dveřím/průchodům/schodům a všem rohům. Pokud doručovací tým nebude schopen zásilku bezpečně doručit, vezme ji zpět, ale budou vám účtovány poplatky za vrácení, jak je uvedeno v tabulce poplatků za vrácení níže. Všechny rozměry jsou uvedeny v popisu položky na webu, ale pokud potřebujete další vysvětlení, kontaktujte nás.

Cena produktu

Poplatek za vrácení

0 Kč -5799 Kč

1100 Kč

5800 Kč  -  11 999 Kč

2200 Kč

12 000 Kč  a více

2900 Kč

Obdrželi jste produkt, ale chybí část, např. nohy

Přeprava nábytku není jednoduchá. Snažíme se zajistit maximální bezpečnost přepravovaných produktů a nohy jsou často uloženy uvnitř kusu nábytku. Pokud je vidět zapínání na zip, pak jsou nohy skryté uvnitř.

Pokud je stále nemůžete najít, dejte vědět našemu reklamačnímu oddělení kliknutím na tento odkaz a vyplňte požadovaný formulář. Přiložte fotografie a uveďte co nejvíce podrobností, abychom mohli váš problém vyřešit. Děkujeme.

Obdrželi jste nesprávnou položku? Co teď?
V první řadě nám prosím pošlete e-mail na adresu [email protected] a naši pracovníci udělají vše, co je v jejich silách, aby váš problém vyřešili.