Používáme cookies, abychom zlepšili vaše zkušenosti s naší stránkou. Abychom vyhověli novému e-Privacy nařízení, musíme vás požádat o souhlas s nastavením souborů cookie. Zjistěte více

Povolit soubory cookie

Zaplaťte svou objednávku do 15.4. a garantujeme doručení zdarma do 2-3 týdnů. Infolinka je v provozu Po-Pá od 8 do 13 hod.   

Reklamační řád

Doufáme, že na našich stránkách naleznete odpovědi na všechny své otázky. Víme, že není snadné nakupovat online a musíte si být 100 % jisti, než koupíte produkt, aniž byste ho viděli. Shrnuli jsme důležité informace, které mohou zahnat veškeré pochybnosti a pomoci vám s rozhodováním. Naším cílem je poskytnout jasné podmínky prodeje, ale pokud máte i tak nějaké další dotazy, rádi vám pomůžeme – na naší kontaktní stránce najdete několik způsobů, jak nás kontaktovat.

Nastal nějaký problém s vaším novým nábytkem?

Naším přáním je, abyste byli se svým novým nábytkem spokojeni. Pokud nastal nějaký problém, klikněte prosím na tento odkaz a vyplňte požadovaný formulář (Klikněte zde)

Přiložte fotografie a uveďte co nejvíce podrobností, abychom mohli váš problém vyřešit. Děkujeme.

Rád/a bych svou objednávku vrátil/a - do 14 dnů od obdržení nábytku

Doufáme, že tento krok nebude nutný.

Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy vy nebo vámi určená třetí strana jiná než dopravce nabude fyzického držení zboží.

Pokud chcete zboží vrátit, napište nám do 14 dnů od obdržení zásilky. Pokud zboží dorazilo poškozené nebo vadné, podívejte se na příslušnou sekci níže. Pokud jste si to jednoduše rozmysleli a zboží je v perfektním stavu, napište nám na [email protected]

nezapomeňte uvést číslo vaší objednávky a domluvíme se na vyzvednutí zboží. Podrobnosti o poplatcích za vrácení najdete v tabulce níže.

Důležitá informace: Zboží nám prosím vraťte v původním stavu a obalu s veškerým příslušenstvím a součástmi balení. Nábytek nesmí být používaný ani sestavený. Pokud nám nebude nábytek vrácen v prodejném stavu, bude to mít vliv na vaši refundaci.

Rád/a bych svou objednávku vrátil/a - po více než 14 dnech od obdržení nábytku

Pokud si to po uplynutí lhůty 14 dnů od doručení jednoduše rozmyslíte, nemáte již nárok na vrácení zboží. Jedinou výjimkou je, pokud je výrobek vadný. V takovém případě nás prosím kontaktujte a vyplňte reklamační formulář a přidejte fotografie závad produktu. Náš tým vám bude schopen poradit s dalším postupem.

Co mám dělat, pokud nábytek přijde poškozený nebo dostanu jiné než objednané zboží?

Děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že se k vám váš nábytek dostane v perfektním stavu. Přesto se může velmi příležitostně stát, že zboží dorazí s viditelnými vadami nebo poškozením. Důležité je si zboží prohlédnout ihned po doručení. Nejlepší je to udělat za přítomnosti doručovací služby, aby bylo možné ihned zaznamenat případné poškození. Co byste měli v takové situaci dělat? Jednoduše nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese [email protected] Náš tým se vám bude věnovat a udělá vše pro to, abychom co nejdříve našli řešení. Budete muset vyplnit náš online reklamační formulář, včetně fotografií poškození a čísla vaší objednávky. Jakékoli poškození je v ideálním případě potřeba nahlásit při dodání, a pokud to není možné, pak do 24 hodin od obdržení objednávky.

Důležitá informace: Zboží nám prosím vraťte v původním stavu a obalu s veškerým příslušenstvím a součástmi balení. Nábytek nesmí být používaný ani sestavený.

Co když se můj nábytek nevejde do mého domova/pokoje?

Žádáme, abyste si před objednávkou zkontrolovali všechny rozměry nábytku (i s balením), protože je vaší odpovědností zkontrolovat, zda se vejde do vašeho domova a vašeho pokoje, přičemž zvláštní pozornost věnujte dveřím/průchodům/schodům a všem rohům. Pokud doručovací tým nebude schopen zásilku bezpečně doručit, vezme ji zpět, ale budou vám účtovány poplatky za vrácení, jak je uvedeno v tabulce poplatků za vrácení níže. Všechny rozměry jsou uvedeny v popisu položky na webu, ale pokud potřebujete další vysvětlení, kontaktujte nás.

Mohu zrušit svou objednávku?

Samozřejmě můžete. Vzhledem k tomu, že veškerý náš čalouněný nábytek je vyráběn na zakázku, mohou vám být účtovány poplatky za zrušení nebo vrácení. Ty jsou podrobně uvedeny v tabulce níže:

Před obdržením nábytku
Čas Podrobnosti Výše poplatku za vrácení/storno
7denní lhůta na rozmyšlenou (od zadání objednávky) Kdykoli do 7 dnů od zadání objednávky můžete objednávku zrušit jednoduše zasláním e-mailu. Zrušení objednávky vám potvrdíme e-mailem a obdržíte plnou náhradu. Žádné poplatky. Obdržíte plnou náhradu za vaši objednávku včetně poplatků za doručení.
8 dní a více od zadání objednávky Po uplynutí 7 dnů od zadání objednávky můžete objednávku stále zrušit, ale bude vám účtován poplatek za zrušení. Obdržíte peníze za objednávku včetně poplatků za doručení, ale bude vám odečten poplatek za pozdní zrušení (až 2500 Kč za položku – další podrobnosti viz tabulka s rozpisem poplatků).
Po obdržení nábytku
Čas Podrobnosti Výše poplatku za vrácení/storno
Nábytek nepasuje Před objednáním vám poskytneme všechny rozměry balení, abyste si mohli zkontrolovat, zda se nový nábytek vejde jak do vašeho domu či bytu, tak do vašeho pokoje čili zde by neměl nastat žádný problém. Je vaší odpovědností zajistit, aby jej náš tým mohl bezpečně doručit. Obdržíte peníze za svou objednávku včetně poplatků za doručení, ale bude vám odečten poplatek za vrácení (až 2500 Kč za položku – další podrobnosti naleznete v tabulce rozpisu poplatků).
Nábytek je zničený Pokud je to možné, měli byste na to upozornit doručovací službu v době doručení Vyplňte prosím náš online formulář a naše specializované reklamační oddělení to vyřeší za vás.
Nábytek je vadný Na váš nábytek se vztahuje záruka 12 měsíců, takže kdykoli zaznamenáte závadu, musíte nám ji nahlásit. Vyplňte prosím náš online formulář a naše specializované reklamační oddělení to vyřeší za vás.
Změnili jste názor (až 14 dní po dodání nábytku) Pokud se vám nábytek jednoduše nelíbí nebo se nehodí do vašeho interiéru. Upozorňujeme, že musí být vrácen v perfektním stavu a v původním obalu. Obdržíte peníze za svou objednávku včetně poplatků za doručení, ale bude vám odečten poplatek za vrácení (až 3700 Kč za položku – další podrobnosti naleznete v tabulce rozpisu poplatků).

Vezměte prosím na vědomí, že všechna zrušení objednávek mohou být zpracována až poté, co obdržíme upozornění e-mailem na adresu [email protected]

Poplatky za vrácení/zrušení objednávky

Pokud je produkt vrácen z důvodu chyby na naší straně, např. vadný výrobek nebo vám byl doručen jiný výrobek, než jste si objednali, pak vám nebude nic účtováno za vrácení zboží. Po odeslání objednávky máte 7denní lhůtu na rozmyšlenou. Pokud chcete objednávku zrušit, můžete tak učinit bez jakýchkoli dalších poplatků. Pokud si však přejete zrušit objednávku po uplynutí této lhůty, bude vám účtován poplatek za zrušení nebo vrácení, vypočítaný podle toho, o jakou položku se jedná – viz tabulky níže:

Cena produktu Poplatek za zrušení objednávky
0 Kč -5799 Kč 1100 Kč
5800 Kč - 11 999 Kč 2200 Kč
12 000 Kč a více 2900 Kč

 

Cena produktu Poplatek za vrácení
0 Kč -5799 Kč 1100 Kč
5800 Kč - 11 999 Kč 2200 Kč
12 000 Kč a více 2900 Kč

Proč musím platit storno poplatek/poplatek za vrácení?

Veškerý náš čalouněný nábytek vyrábíme na zakázku v naší vlastní továrně v Evropě – nemáme žádné produkty skladem. Proto vás žádáme, abyste si před objednávkou velmi dobře rozmysleli, zda jde o správnou volbu pro vás a prostor ve vašem domě. Jakmile nábytek vyrobíme speciálně pro vás, nemůžeme jej prodat nikomu jinému. To je důvod, proč máme takové zásady pro vrácení zboží, které odrážejí tuto skutečnost. Další podrobnosti naleznete v našich tabulkách poplatků za zrušení/vrácení objednávky.

Za jak dlouho obdržím své peníze zpět?

V závislosti na způsobu platby, který jste použili, vám budou peníze za vrácený produkt vráceny stejným způsobem. Pokud jste použili kreditní kartu, převedeme peníze na vaši kreditní kartu. Pokud jste použili platební metodu PayPal, budou vám peníze vráceny na váš PayPal účet. Jakmile zpracujeme váš požadavek, zašleme vám potvrzení e-mailem. Vrácená částka by se měla objevit na vašem účtu přibližně do 5–7 pracovních dnů.

Mám možnost změnit svou objednávku po zaplacení a odeslání?

Bohužel, po zaplacení a odeslání objednávky již není možné ji změnit. Je to proto, že veškerý náš nábytek je vyráběn na zakázku, takže jakmile zadáte objednávku, jde přímo do výrobního procesu a nelze ji změnit. Objednávku můžete zrušit do 7 dnů od odeslání bez jakýchkoli dalších poplatků a poté si můžete znovu objednat jiný kus nábytku. Po odeslání objednávky můžeme změnit pouze vaše kontaktní údaje a dodací adresu. V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.

Lze vrátit matraci?

Z hygienických důvodů lze matraci vrátit pouze v případě, že je stále v původním nedotčeném obalu. Jakmile je obal otevřen, zboží již nebudete možné vrátit.